Storyline en fysiek product: kinderen weten hoe het moet

Strategie en concept, focusgroepen

UX onderzoek voor CareToSave UX onderzoek voor CareToSave UX onderzoek voor CareToSave

“We hebben veel geleerd van de samenwerking met UXkids. De resultaten hebben deels onze ideeën bevestigd en deels nieuwe inzichten opgeleverd. Nu weten we wat onze doelgroep wel en niet leuk vindt. Dit geeft ons de nodige zekerheid om de volgende stap te zetten."

Andriy Shmyhelskyy, Founder

UX onderzoek voor CareToSave
Download de case study als PDF

Het project in het kort

CareToSave is een gedreven startup met een interessant idee: Hyko - een ijsbeer met een missie om kinderen (5 - 10 jaar) te helpen energie te besparen. Door van kleur te veranderen geeft Hyko continue feedback over het energieverbruik van een gezin.

UXkids hielp CareToSave bij het valideren van hun concept en het verbeteren van het product, zodat deze optimaal aansluit bij de behoeften, mogelijkheden en verwachtingen van de doelgroep.